Wiata autobusowa Antoni

Solidna konstrukcja stalowa z możliwością wyboru kolorystyki aby w jak najlepszy sposób dopasować ją do otoczenia. Bardzo odporny na warunki zewnętrzne łukowy dach, ochroni pasażerów przed ulewnym deszczem ale także przed silnym nasłonecznieniem.

Specyfikacja techniczna wiaty autobusowej Antoni

Konstrukcja

konstrukcja wykonana jest z zamkniętych profil stalowych spawanych ze sobą tworząc większe elementy konstrukcyjne. które są skręcane na miejscu montażu. Te elementy mogą być malowane na kolory z poniższego wzornika:
kolory malowania profili konstrukcyjnych

Dach przystanku

Dach w kształcie delikatnego łuku, wykonany z poliwęglanu komorowego najczęściej przyciemnianego ale może być również bezbarwny lub mleczny, grubość arkusza to 6mm, wyposażony w rynnę oraz jedną lub dwie rury spustowa w zależności od wielkości dachu.

Ściany wiaty przystankowej

W najtańszej wersji wykonane są z bardzo wytrzymałego szkła hartowanego o grubości 5mm. szkło hartowane ma 7 krotnie wyższą wytrzymałość od zwykłego szkła, natomiast po zbiciu rozsypuje się na drobne kawałki o tępych krawędziach nie powodując uszkodzenia ciała.

Siedzisko

Standardowym wyposażeniem każdej wiaty autobusowej jest wygodna drewniana ławka odpowiednio zabezpieczona bejcą oraz lakierem zewnętrznym co w znacząco wydłuża jej trwałość i nie wymaga częstych konserwacji

Dostosowanie do indywidualnych preferencji (opcje dodatkowe)

  • wykonanie całej konstrukcji wiaty z profili aluminiowych
  • wykonanie dowolnego wymiaru
  • przeszklenie ścian ze szkła hartowanego o grubości 8mm
  • zadaszenie wykonane z poliwęglanu litego (dymiony, mleczny, bezbarwny)
  • aluminiowa gablota ogłoszeniowa
  • kosz na śmieci
  • tablica z nazwą przystanku montowana w przedniej części dachu
  • znak D15
  • tabliczka na rozkład jazdy w formacie A4

STANDARDOWE WYMIARY